مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست نرجس خاتون(س) ویژه دختران
شیرخوارگاه رفیده
پرورشگاه «خانه ی امید به زندگی» ویژه ی پسران شهریار
سایت جامع کسب و کار مناطق و شهرستان های تهران و کرج
مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست نرجس خاتون(س) ویژه دختران
شیرخوارگاه رفیده
پرورشگاه «خانه ی امید به زندگی» ویژه ی پسران شهریار
سلام من به بچه نیاز دارم امکانش هست بهم شرایط ش اعلام کنید ۰۹۱۲۹—–۹۱۱
babakfaro0000000@gmail.com
سلام من میخوام بیام برای بازدید برای دختران هم ببینم کاری کنم سرگرم بشن براشون کارای سرگرم کننده اجرا کنم
سلام اجازه بازدید از شیر خوارگاه هست
سلام امکان بازدید هست
سلام من یه بچه پسر میخوام 7 سال عروسی کردیم بچه نداریم
سلام منو همسرم امکان بچه دار شدن نداریم امکان اینکه سرپرستی بچه ایی رو داشته باشیم هست؟ من دختر شیرخوار میخوام
۰۹۳۰……۴۲
سلام جایی هست که من بیام؟ تو این خونه جایی برام نمونده
سلام وقت بخیر . من میخواستم حامی یه بچه بشم
برا اطلاعات بیشتر با کجا باید تماس بگیرم
992….93
برایکارخدماتنظافتمرکز
چیشدجناببهزیستیکاریپیدانشد
من ی بچه ی نوزاد میخوام ی مبلغی روهم میدم خودم بچه ندارم میخوام ی نوزاد بیارم خودم بزرگ کنم
من ی بچه ی نوزاد میخوام ی مبلغی روهم میدم خودم بچه ندارم میخوام ی نوزاد بیارم خودم بزرگ کنم۰۹۹۰۴۶…۲۵
درود اوقات به کام ما تقاضای یک فرزند شیرخوار را داریم شرایط سرپرستی گرفتن این فرشته های کوچولو ب چه صورت میباشد
سپاس از پاسخگویی شما
درود بر شما من و همسرم تقاضای یک فرشته کوچولو شیرخوار را خواستاریم خوشحال میشیم راهنمایی کنید و شرایط سرپرستی و بفرمایید
سلام منو شوهرم بچه دار نمی شیم دوست دارم یه دختر به سرپرستی بگیریم به عنوان فرزند خودمون شرایطش لطفاراهنمایی کنید0939.. . . . . . . ۳۹۵۰
باسلام وقتتون میخواستم بپرسم برای کاردرپرورشگاه چه شرایطی داره؟
سلام وقت تون بخیر.
من مدرس زبان انگلیسی هستم و میخوام اگر امکانش وجود داشته باشه و اجازه بدین،رایگان تدریس کنم برای بچه های نازنین🥲💖
سلام مقداری لباس دخترونه داریم برای هدیه چطوری میتونم برسم خدمتتون
شماره تماس بزارید
سلام من سالن ارایشگاه دارم همراه باتیمم عضو اسایشگاه کهریزکم هستیم اگ نیاز به ارایشگر دارید ما درخدمتیم یا بیایم یا اگ کسی بود بفرستین پیش ما خدمات رایگان با جون دل بهشون ارائه میدیم هرچند نفر بود مشکلی نداره 🙏
0938…7237
من میتونم از بچه های بی سر پرست دیدن کنم خیلی دوست دارم بیام ببینمشون باهاشون بازی کنم
سلام وقتتون بخیر من میخوام حمایت دوتا بچه یه پسر و یک دختر رو به عهده بگیرم محدوده سنی ۸ تا ۹ سال چیکار باید بکنم و کجا باید مراجعه کنم ؟ 0917——03
من میخام داخل شیرخوارگاه کار کنم امکانش هست
من ی دختر و پسر دو قلو دارم ۱۱ ساله میخوام بزارم پرورشگاه ممنون میشم راهنمایی کنید
چرا
سلام وقت بخیر بنده یک سری اسباب بازی میخواستم بیارم برای بچه های نازنین چه طور میتونم هماهنگ کنم باهاتون
سلام وقت بخیر.من یه بچه نوزاد میخام برای نگهداری.شرایط زندگیم هم خوبه.ولی بچه دار نشدیم.
سلام وقت بخیر.من یه بچه نوزاد میخام برای نگهداری.شرایط زندگیم هم خوبه.ولی بچه دار نشدیم.
سلام ببخشید چطوری میتونم با مجموعه ارتباط بگیرم
یه کم لباس خریدم میخوام بیارم اهدا کنم