سایت جامع کسب و کار مناطق و شهرستان های تهران

بوستر سازی میلاد

بوستر سازی میلاد شهریار باغستان
بوستر سازی میلاد شهریار باغستان
  • بوستر سازی میلاد
  • شعار-
  • نام مدیر-میلاد پور صبائی
  • طبقه بندی-اتوموبیل-چکاب ترمز و جلوبندی
  • ابزار و تجهیزات-
  • کالا/خدمات-چکاب ترمز . تعمیر پمپ و بوستر . تعمیر و عیب یابی ای بی اس . بازدید چهار چرخ سواری اتومبیل های ایرانی و خارجی . و تعویض لنت . و جلوبندی سازی خودرو های ایرانی و خارجی . در شهریار و باغستان و اندیشه
  • راه های ارتباطی
  • شماره تماس-09391686511
  • شماره ثابت-09109541417
  • تلگرام-09016095310
  • واتس اپ-
  • اینستاگرام-
  • سایت-
  • جیمیل-
  • روز و ساعت کاری
  • روزهای کاری-همه هفته بدون تعطیلی
  • شروع-۹
  • استراحت بین روز-
  • ساعت پایان کار-۱۹
  • ادرس
  • شهرستان شهریار–منطقه باغستان–جاده باغستان شهریار . پونصد متر بعد پل بابا سلمان به سمت میدان نماز بین خیابان بهار قدیم و جدید بوستر سازی میلاد
بوستر سازی میلاد شهریار باغستان
بوستر سازی میلاد شهریار باغستان

کلمه بوستر به معنی تقویت کننده است. بوستر خلاای، همان طور که ذکر کردم برای ایجاد فشار مورد نیاز در سیستم هیدرولیک مدار استفاده می شود.
تا بحال شاید اسم بوستر را بسیار شنیده اید قوطی سیاه رنگی که در پشت موتور خودرو و معمولا در سمت راننده قرار دارد بخصوص اگه داخل موتور خودرو پیکان را به یاد بیارید.بوستر ترمز خودرو بساری

به ما کمک می کنه تا یه رانندگی راحت و با خستگی کمتری داشته باشیم

محل نصب آن به شکلی است که با باز کردن در کاپوت به راحتی دیده می‌شود. اساس کار این قطعه تقویت نیروی وارده از سوی راننده در سیستم ترمز است
بوستر خلاای طراحی ساده ای دارد. در خودرو های بنزینی موتور خلا، مناسبی را برای بوستر ایجاد می کند. خلا بوستر از طریق شیلنگ رابطی که بر روی سوپاپ یکطرفه ای متصل است،

که این سوپاپ خود بر روی مانیفولد ورودی هوا نصب می باشد.

در خودرو هایی با بوستر خلا، پدال ترمز میله ای که از میان بوستر به سیلندر اصلی متصل می شود را فشار می دهد. موتور خلا نسبی را در هر دو سوی دیافراگم ایجاد می کند.

انواع بوستر ترمز

1. بوستر غیر مستقیم
یروی وارد آمده به پدال، ابتدا به پمپ ترمز منتقل شده و از آنجا به وسیله‌ی روغن ترمز به بوستر ارسال می‌شود.
2. بوستر مستقیم
فشار پای راننده مستقیما از پدال به بوستر منتقل می‌شود.
در بوستر مستقیم فشار پای راننده ابتدا به بوستر و بعد به پمپ ترمز انتقال پیدا می کند اما در بوستر غیر مستقیم فشار پای راننده ابتدا به پمپ و سپس به وسیله روغن به بوستر انتقال پیدا می کند هدف از طراحی بوستر کاهش فشار پای راننده به پدال ترمز بوده و در نهایت اسایش و راحتی کنترل خودرو می باشد.

متخصص درتعمیر انواع بوستر و پمپ ترمز بالوازم اصلی ضمانت نامه کتبی
تعمیر، فروش و نصب انواع بوستر و پمپ ترمز، تقویت ترمز و فشار شکن
نصب انواع بوستر تقویتی ماشین های افرود و سواری
تقویت انواع بوسترهای ایرانی و خارجی
تعمیرسیستم ترمز خودرو پمپ وبوستر ترمز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *