سایت جامع کسب و کار مناطق و شهرستان های تهران

مشاغل مرتبط به درب و پنجره شهرستان شهریار

برای افزوده شدن کسب و کار خود تماس بگیرید 0990565616


دوجداره چیست؟

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید.دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟این رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم.این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن ، ارتقا پیدا کند.همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.توجه داشته باشید که سیستم دوجداره نیز قابل پیاده سازی در نیز هم می باشد.

قاب های مناسب برای دوجداره کدام است ؟

قاب یو پی وی سی : این نوع پنجره های به دلیل طول عمر بالا و طولانی و مزایای فراوان مناسب ساختمان های مختلف می باشد.این متریال از جمله پر استفاده ترین نوع متریال در ایران می باشد.

قاب آلومینیومی : پنجره دوجداره آلومینیوم این نوع از قاب های بسیار سبک است اما در طول سال ها بسیار مقاومت بالایی داشته و ساختار ظریف و زیبای آن باعث شده که محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد.



مزایای سیستم دوجداره

یکی از دلایل انتخاب سیستم دوجداره کاهش مبلغ قبوض انرژی می باشد.در واقع با اتخاذ این روش هدر رفت گرما یا سرما به دلیل عایق نبودن پنجره نخواهید داشت و مشکل شما برطرف خواهد شد.همچنین این نوع از پنجره ها عایق بندی بهتری از نظر صدا خواهند داشت و اگر در یک منطقه شلوغ زندگی میکنید نصب پنجره دوجداره به شما کمک میکند تا از آلودگی های صوتی ناشی از شلوغی جلوگیری کنید.اگر قبل از فروش به فکر کار بروی منزل خود هستید توجه داشته باشید که دوجداره کردن و تعویض پنجره های قدیمی منزل شما ارزش ملک شما را افزایش خواهد داد و خانه شما به خانه ای زیباتر و کارآمد تر تبدیل خواهد شد.توجه داشته باشید بهترین پنجره دوجداره استاندارترین آن می باشد و تمامی مزایای یک پنجره دوجداره با استاندارد بودن آن مشخص خواهد شد.

هزینه دوجداره کردن چیست؟

هزینه خرید و نصب سیستم دوجداره بسته به عوامل زیادی دارد.سبک ، شکل ، نوع متریال ، اندازه و ابعاد پنجره و تعداد پنجره ها نیز به هزینه نهایی شما موثر می باشد.

مطالعات نشان داده که با اضافه کردن شیشه دوجداره هزینه قبوض کاهش پیدا میکند ، آیا این مساله درست است؟

از آنجایی که قیمت انرژی ها به میزان قابل توجهی افزایش داشته است ، به نظر می رسد سرمایه گذاری روی شیشه دوجداره امریست اجتناب ناپذیر ، و به مرور هزینه پنجره ها از اختلاف هزینه ای که برای قبوض خود کمتر پرداخت میکنید باز گردانی خواهد شد.

چند سالی است که به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی نمونه جدیدی از پنجره ها موسوم به پنجره دوجداره به بازار عرضه شده که آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورده است.


این پنجره ها نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند.


در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی که از پروفیل آهن تولید می شدند و علاوه بر افزودن بار اضافی بر ساختمان، به مرور زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند، پروفیل های یو پی وی سی که اخیراً وارد بازار شدند بسیار باکیفیت اند و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار می باشند. با ساختمانچی همراه باشید تا با ویژگی ها و قیمت این محصول آشنا شوید.


قیمت پنجره دوجداره

ویژگی های پنجره دو جداره

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC تولید می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد.


از ویژگی های بارز این پنجره ها می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است.


در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آن ها قرارگرفته از همدیگر جدا شدند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF6 پر می شود.


اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آن ها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پرشده است.


پنجره

مزایای پنجره دو جداره

امنیت پنجره های دو جداره بسیار بالاست. زیرا شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی زیادی نیاز دارد.

گاز آرگونی که فضای بین شیشه ها را پر می کند نوعی عایق حرارتی است و در برابر خروج گرما به بیرون ساختمان مقاومت می کند. این محصول در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.

نصب آن از هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.

این پنجره علاوه بر این که عایق حرارتی محسوب می شود از آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کند. دو یا چند جداره شیشه ای که در این پنجره ها به کاررفته میزان صدا را کاهش می دهد و محیطی آرام برای ساکنین فراهم می کند.

پنجره های دو جداره نیازی به رنگ آمیزی ندارند و تمیز کردن آن ها راحت می باشد.

گرد و غبار به راحتی در آن ها نفوذ نمی کند و همچنین در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند.

پنجره های دو جداره یو پی وی سی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند.

با استفاده از این مدل پنجره هزینه های مربوط به گرمایش و سرمایش ساختمان کاهش می یابد، در نتیجه نصب آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.

آب بندی کامل آن باعث عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگی های شدید می شود.

درزبندی کامل آن از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و مانع از انتقال آن به فضای داخل ساختمان می شود.

از دیگر قابلیت های این نوع پنجره، غیرقابل اشتعال بودن، مقاوم در برابر پوسیدگی و خورندگی مانند اسیدها و بازها و مواد شیمیایی می باشد.

از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

معایب پنجره دوجداره

در صورتی که در تهیه پروفیل پنجره از مواد با کیفیت استفاده نشده باشد، در طول زمان باعث شکنندگی و تغییر رنگ پروفیل می شود.

چنان1چه گالوانیزه به کاررفته در تولید درب و پنجره UPVC دچار مشکل باشد، پس از نصب می تواند باعث تغییر شکل پنجره ها شود.

بخوانید!  درباره درب چوبی بیشتر بدانیم!

انواع پنجره دو جداره

پنجره دوجداره کشویی

در این حالت، پنجره به صورت ریلی باز و بست می شود و می تواند چپ بازشو یا راست بازشو باشد. این مدل به دو نوع تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.


پنجره کشویی

پنجره دوجداره دو طرف بازشو

در این حالت، پنجره هم از یک جهت به صورت لولایی و هم بادادن دستگیره به سمت بالا، از عرض بالا باز می شود. این مدل از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که در ساخت آن از یراق آلات بسیار مقاوم استفاده می شود.


پنجره دوطرفه

پنجره دوجداره یک طرف بازشو

در این حالت، پنجره فقط از یک جهت و به صورت لولایی باز وبسته می شود. این مدل از جمله پراستفاده ترین انواع درب و پنجره دوجداره محسوب می شود و اکثر مردم از این نوع پنجره استفاده می کنند.


پنجره یکطرفه

پنجره دوجداره فرانسوی با مولیون متحرک

این نوع پنجره دارای مولیون به صورت متحرک بوده و با باز شدن یکی از لنگه ها، مولیون نیز باز خواهد شد. هنگام بازشدن پنجره فرانسوی، هیچ ستونی در وسط پنجره ها قرار ندارد.


پنجره دوجداره فولکس واگنی

در این حالت، پنجره مانند درب ماشین فولکس واگن باز وبسته می شود. به صورتی که ابتدا به سمت داخل می آید و سپس در ریل مخصوص خود قرار می گیرد. این نوع پنجره برای مکان هایی هم چون ویلاها بسیار مناسب می باشد.


پنجره دوجداره آکاردئونی

در این حالت، پنجره همانند آکاردئون باز وبسته می شود. در هنگام باز شدن، کلیه لنگه ها به یک سمت جمع می شوند و بر روی یک لنگه ثابت در یک طرف قرار می گیرند.


پنجره واگنی

پنجره دو جداره کمانی

به طور کلی می توان گفت یکی از مدرن ترین انواع پنجره های دوجداره، مدل کمانی می باشد. استفاده از این مدل می تواند چشم انداز وسیعی از فضای رو به رو را به همراه داشته باشد.


پنجره آکاردئونی

پنجره دو جداره محوری

عموما طراحی این مدل کار سختی بوده و از این رو نسبت به سایر مدل ها کمیاب ترند. باز و بسته شدن این گونه پنجره ها بر روی یک محور قطری صورت می گیرد. پنجره های دوجداره محوری بسیار مدرن و زیبا می باشند.


پنجره کمانی

استفاده از پنجره سقفی دوجداره

خانه های تاریک و کم نور دلگیر بوده و حسی از سردی و افسردگی را به افراد حاضر منتقل می کنند، اما خانه هایی که اشعه های نور در آن ها جریان دارد حسی از زندگی و حیات را در فضا پراکنده می سازند.


از این رو در ساخت خانه دلخواه خود، پنجره های دوجداره سقفی و نورگیر را فراموش نکنید؛ زیرا آن ها نقشی بسیار موثر در زیبایی، روشنایی و بزرگ نمایی فضا به عهده دارند.


در ساخت پنجره های سقفی بهتر است از شیشه های دوجداره استفاده کنید، زیرا این شیشه ها در تقابل مستقیم با باد و طوفان و برف و باران قرار دارند و در صورتی که از شیشه های یک لایه ساده استفاده کنید، ممکن است شیشه دچار شکستگی شود و یا این که آب و گرد و غبار از طریق آن وارد خانه شود.


پنجره دوجداره زیبا

نگهداری از پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره را می توان به راحتی با آب و صابون شست و تمیز کرد.

درزگیری پنجره دوجداره باید با نهایت دقت و تمیزی صورت گیرد تا از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشد.

یراق آلات پنجره های دو جداره پس از مدتی باز و بسته کردن ممکن است از رگلاژ خارج شوند، بنابراین باید آن ها را تنظیم و به حالت قبل بازگرداند.

به منظور بهبود عملکرد پنجره های دو جداره، آن ها را باید هر چند وقت یکبار روغن کاری کرد.

بخوانید!  جذاب ترین ایده های پوشش پنجره

خرید پنجره دوجداره

در هنگام خرید این نوع پنجره توجه به یکسری نکات امری بسیار ضروری است. هنگامی که به مراکز فروش پنجره دوجداره مراجعه می کنید حتماً به موارد زیر دقت کنید.


شیشه های پنجره باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند و به میزان کافی گاز آرگون بین آن ها تزریق شود.

نصب پنجره با رعایت اصول لازم صورت گیرد، در غیر این صورت انرژی ساختمان هدر خواهد رفت.

یک پنجره خوب باید عایق بندی شده باشد. زیرا تنها در این صورت می تواند آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورد.

یراق آلات آن با توجه به کارایی و وزن لنگه ها خریداری شوند.

شیشه پنجره باید صنعتی باشد، شیشه هایی که در شیشه بری ها یافت می شوند مناسب این کار نیستند.

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی باید توسط نصاب حرفه ای انجام شود.

نوع پروفیل ها باید با شرایط آب و هوایی سازگار و از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

قیمت پنجره دوجداره

عوامل متعددی در قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار هستند که در ذیل به آن ها می پردازیم.


هر چه سایز و تعداد پنجره ها بزرگ تر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. اما برخی از تولیدکنندگان در صورت خرید عمده به خریداران تخفیف می دهند و محصولات را با قیمت کمتری عرضه می نمایند.

قاب پنجره از متریال هایی نظیر چوب، آلومینیوم و پی وی سی تولید می شود که از بین آن ها UPVC ارزان ترین و رایج ترین قاب است که از مقاومت لازم در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار می باشد.

مدل پنجره نیز در قیمت آن اثرگذار است. در بازار طیف گسترده ای از مدل ها دیده می شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

هزینه نصب این پنجره ها به صورت جداگانه حساب می شود.

شیشه دوجداره با توجه به جنس و نوع ساخت دارای قیمت متفاوت است.

یراق آلات استاندارد و با کیفیت قیمت بالاتری به نسبت سایر یراق آلات دارند.

کلام آخر

ما در این مقاله به معرفی پنجره دوجداره، انواع و مدل های آن و همچنین مزایا و معایب آن پرداختیم. همانطور که گفتیم این پنجره ها عایق صوتی و حرارتی خوبی بوده و از ورود و خروج صدا و همچنین هوای گرم و سرد از ساختمان جلوگیری می کند.


امیدواریم این مطلب به شما عزیزان در انتخاب پنجره ای با کیفیت و مناسب کمک کرده باشد. آیا شما در محل کار یا زندگی خود از پنجره دوجداره استفاده کرده اید؟


کدام یک از مدل های مذکور را استفاده کردید؟ چه ویژگی، مزایا و معایبی از این پنجره ها می دانید که در این مقاله به آن نپرداختیم؟ نظرات و پاسخ های خود را با اهالی ساختمانچی در میان بگذارید.


سوالات متداول

پنجره دوجداره از چه موادی ساخته می شود؟

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC ساخته می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد.


پنجره های دوجداره چه ویژگی هایی دارند؟

از ویژگی های آن می توان به وزن سبک، عایق صوتی و حرارتی، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود.


انواع پنجره دو جداره چیست؟

پنجره دوجداره کشویی، پنجره دوجداره دو طرف بازشو، پنجره دوجداره یک طرف بازشو، پنجره دوجداره فرانسوی با مولیون متحرک، فولکس واگنی، آکاردئونی، پنجره دو جداره محوری و پنجره دو جداره کمانی


کرکره برقی چیست؟ انواع کرکره برقی را بشناسید

در گذشته نه چندان دور در خیابان های شهر شاهد کرکره های دستی مغازه ها بودیم، کرکره دستی از آهن ساخته میشد به همین دلیل به مرور زمان ظاهر زیبای خود را در برابر وزش باد و باران از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند. پس از سال ها خدمت حفاظ آکاردئونی جایگزین کرکره سنتی شد. اما به دلیل دشوار بودن مراحل ساخت و رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی از قیمت بالایی برخوردار بود. به همین ترتیب کرکره برقی جایگزین حفاظ آکاردئونی و کرکره سنتی شد.


یکی از انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی می باشد. امروزه استفاده از کرکره برقی بسیار رایج است و در بسیاری از مکان ها مانند سر در مغازه ها، درب پارکینگ، مراکز تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان چاپ تبلیغات بر روی کرکره برقی وجود دارد، در نتیجه زمانی که مغازه شما بسته باشد وسیله تبلیغاتی بسیار مناسبی خواهد بود.


aaaaaaaaaa


کرکره برقی چیست؟


کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y ها بالا و پایین می رود. موتور کرکره برقی را می توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است. استفاده از کرکره برقی باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بالا است.


کرکره برقی از جنس آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل کاربری مناسب و آسان و رنگ آمیزی مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تمام امنیتی که کرکره دستی برای شما فراهم می کند کرکره برقی با چندین درجه بالاتر برای شما فراهم آورده است. با نصب کرکره برقی در پنجره و درب منزلتان می توانید باز و بسته شدن آن را مدیریت نمایید. به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای داخلی می تواند بسیار مهم باشد.


اهرم و لوازم الکترونیکی به کار رفته در کرکره برقی قابل برنامه نویسی و تنظیمات خاص می باشد. شما می توانید اهرم و لوازم الکترونیکی را به گونه ای تنظیم نمایید که در یک زمان خاص باز و بسته شوند. به علاوه می توانید تنظیمات انجام شده را از راه دور کنترل نمایید.


در سیستم های صنعتی استفاده از کرکره برقی به وفور به چشم می خورد و فضا را مدرن تر نشان می دهد. در ساختمان های صنعتی و تجاری که به صورت پراکنده دارای چندین درب بزرگ می باشند، استفاده از کرکره برقی باعث به حداکثر رساندن بهره وری می شود. کرکره برقی با استفاده از دو متریال آلومینیوم سخت کاری شده و ورق گالوانیزه ساخته می شود.


اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی


تیغه کرکره برقی

محفظه کرکره برقی

رول کرکره برقی

ریل کرکره برقی

ریموت کرکره برقی

کنترل پنل کرکره برقی

bbbbbbbbbbbbbb


مزایای کرکره برقی


برخی از دلایل محبوبت کرکره برقی عبارتند از:


دارای استحکام و خواص ضد زنگ

کاهش آلودگی صوتی

قابلیت استفاده به طور دستی

کاربری آسان

فضای کمی را اشغال می کند

به قفل الکترومکانیکی مجهز است

قابل استفاده در ابعاد مختلف

دارای قابلیت شستشو

زیبایی و تنوع

تعمیر آسان

بدون نیاز به قفل آویز

دارای امنیت بالا و ضد سرقت

دارای رنگ های متنوع و بشاش

قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی

استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی

نسبت به مدل های قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشد

فقط با فشار دادن شاسی ریموت کنترل باز و بسته می شود

منظور از کرکره برقی هوشمند چیست؟


کرکره برقی هوشمند به کرکره هایی گفته می شود که به طور اتوماتیک و با استفاده از ریموت کنترل توسط کاربر کنترل می شوند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز به توانایی این کرکره برقی ها اضافه می شود. به علاوه از امنیت بالایی برخوردار می شوند. به روز و مدرن شدن جامعه بشری از عوامل جذب مشتریان در زمینه خرید کرکره برقی هوشمند است. توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی کرکره برقی هوشمند به فرد متخصص و با تجربه نیاز دارد.  


با توجه به موارد ذکر شده با انتخاب کرکره برقی مناسب زندگی راحتی را برای خود به ارمغان آورید.


وب سایت ساختمون مرجع معرفی کالاهای و خدمات ساختمانی از قبیل درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، کاغذ دیواری  و پنجره دو جداره، پنجره Upvc، درب اتوماتیک، درب ضد سرقت است


درب ضد سرقت چیست و انواع آن کدام است

تحریریه کیلید

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ مطالعه: ۷ دقیقه

درب ضد سرقت

 


امروزه درب ضد سرقت با توجه به امنیت بیشتری که برای اماکن مختلف ایجاد می‌کند، در مقایسه با دیگر درب‌ها در زمینه تجهیزات ساختمانی مورد استقبال قرار گرفته است. در ضد سرقت درواقع کمک می‌کند تا امنیت ساختمان شما بیشتر شود. درب ضد سرقت در ابعاد مختلف مزایای زیادی را از لحاظ امنیت برای شما به ارمغان می‌آورد. قیمت درب ضد سرقت با توجه به نوع آن متفاوت است.


ابعاد درب ضد سرقت و طراحی آن به گونه‌ای است که در برابر هر نوع تخریب، دستکاری و اهرم نمودن ایمن است و به میزان زیادی از سرقت منزل و ورود سارقان جلوگیری می‌کند.


این روزها بیشترین درهایی که در زمینه درب ضدسرقت به فروش می‌رسند، درب ضدسرقت کشورهای ترکیه و چین هستند که در سال‌های اخیر قطعات بسیاری از آنها به کشور وارد شده است. البته تولید کنندگان ایرانی هم توانسته‌اند درب‌های ضد سرقت باکیفیتی در سال‌های اخیر تولید کنند که هم ردیف نمونه‌های خارجی قرار گرفته است.


این نوع از درب‌ها در برابر فشار، برش و دستکاری ایمنی بسیار بالایی در مقایسه با درب‌های معمولی با نرده‌های حفاظتی و آکاردئونی دارند. درب‌های ضد سرقت عمدتا از ورقه فلزی، قفل، یراق آلاتی مانند دستگیره، درکوب، چشمی و قفل پستچی و ورقه ام دی اف و روکش طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شود.


این درب‌ها ضد حریق، عایق گرما و سرما و رطوبت و صدا هستند. این نوع از درب در کنار امنیتی که برای خانه شما فراهم می‌کنند در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی و غیره هم استحکام دارند. ما در ادامه این مقاله از کیلید به بررسی مزایای درب ضد سرقت، انواع درب ضد سرقت و قیمت درب ضد سرقت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


مزایای درب ضد سرقت

نصب بسیار آسان درب ضدسرقت

امنیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار از مهم‌ترین مزایای درب ضد سرقت

تنوع و زیبایی قابل توجه محصول نهایی

روکش طبیعی راش

عایق صدا و کاهش حریق

قابلیت نصب دوربین هوشمند بر روی درب ضدسرقت

ضد آب و سرما و دارای قفل‌های متنوع ایمنی

ضد زنگ بودن درب ضدسرقت

قابلیت نصب دزدگیر از دیگر مزایای درب ضدسرقت

عمر طولانی و نشکن بودن

نیاز همیشگی به کلید اصلی

امکان نصب قفل دیجیتالی بر روی در ضدسرقت

 


درب ضد سرقت

 


 

در همین رابطه بخوانید:


با انواع درب داخلی ساختمان و متریال آنها بیشتر آشنا شوید

 


انواع درب ضد سرقت

عاملی که در ضدسرقت را به انواع مختلف دسته بندی می‌کند، کشور تولید کننده آن است. هر کشوری در زمینه تولید درب ضدسرقت محصولات متنوعی دارد که هر کدام نکات مهمی دارند که باید به آنها توجه داشته باشید. در ادامه به چند نوع درب ضدسرقت متداول اشاره کرده و مشخصات فنی هر کدام را بررسی می‌کنیم.


درب ضد سرقت ترک

در ضدسرقت ترک توسط کشور ترکیه وارد ایران می‌شود که دارای کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بالایی است. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد از این نوع درب ضدسرقت برای خانه یا محل کار خود استفاده کنند. از جمله مزایای درب ضد سرقت ترک به عایق صدا، رطوبت و حرارت می‌توان اشاره کرد.


این نوع از در ضد سرقت در برابر فشار و برش بسیار مقاوم است و زلزله و آتش سوزی نیز نمی‌تواند آن را به طور کامل از بین ببرد. بخش داخلی درب‌های ترک از ورق فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است تا با استفاده از آن نفوذ به داخل ساختمان به تاخیر بیافتد.


برخی از این درب‌ها به صورت مستقیم وارد ایران می‌شوند و برخی دیگر توسط شرکت‌های ایرانی مونتاژ می‌شوند. یراق آلات این نوع از درب در مقایسه با درب‌های ایرانی بسیار باکیفیت است.


قیمت درب ضدسرقت ترک در مقایسه با درب‌های ایرانی و چینی بسیار بالاتر است. این نوع از درب‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند عمدتا در ورودی ساختمان، ورودی اتاق نشیمن، ورودی سالن پذیرایی و ورودی اتاق مدیران کاربرد داشته و استحکام بالایی دارند.


مشخصات فنی

اغلب در ضدسرقت ترک به صورت ام دی اف با روکش چوب هستند اما در انواع PVC و کامپوزیت هم در بازار وجود دارند.

در ضدسرقت ترک دارای ۴ لولا است که امکان رگلاژ کردن آن وجود دارد.

ابعاد درب ضد سرقت ترک به صورتی است که به در حالت تک لنگه ۱۱۰ در ۲۱۰سانتی متر بوده و در حالت دو لنگه ۱۸۰ در ۲۱۷ سانتی متر است.

قطر لنگه درب ۷ سانتی متر بوده و دارای قفل‌های ۱۴ زبانه مولتی لاک است.

ابعاد درب ضدسرقت ترک، به صورت استاندارد پشت تا پشت چهارچوب، ۲۱۰ در ۱۱۳ سانتی متر است و بعد از نصب کاور پشت تا پشت ۲۱۲ در ۱۱۶ سانتی متر می‌شود.

از نوار دزدگیر در دور تا دور لنگه یا چهارچوب برای عایق صدا و گرد و غبار استفاده می‌شود.

 


درب ضد سرقت

 


 

در همین رابطه بخوانید:


روش‌های محافظت و ایمنی ساختمان در برابر سرقت

 


درب ضد سرقت چینی

در ضدسرقت چینی که اکنون در بازار ایران وجود دارد از جنس فلزی است که در آنها ورق فولادی وجود ندارد. البته این نوع از درب ضدسرقت در بازار ایران با کیفیت‌های متنوعی وجود دارد که گاهی اوقات قیمت درب ضد سرقت چینی از انواع ایرانی آن بیشتر است.


درب ضدسرقت چینی در برابر حرارت و رطوبت استحکام بالایی داشته و این از مهم‌ترین ویژگی درب چینی به شمار می‌رود. همچنین قیمت درب ضد سرقت چینی دارای تنوع بسیار زیادی در بازار است.


مشخصات فنی

در در ضدسرقت چینی از چهار عدد لولا به صورت مخفی استفاده شده است که امکان رگلاژ کردن دارند.

اغلب درب ضد سرقت چینی از جنس فلز و یا با روکش فلز تولید می‌شوند.

این نوع درب از جمله درب ضدسرقت ارزان در بازار شناخته می‌شوند.

قفل موجود در درب چینی فوق العاده محکم است و ۱۳ عدد زبانه دارد که در چهار جهت حرکت می‌کند.

این نوع درب یراق آلات با کیفیتی داشته و برای آنها می‌توان از کیلیدهای کامپیوتری استفاده کرد.

 


درب ضد سرقت

 


درب ضد سرقت ایرانی

این روزها درب‌های ضد سرقت ایرانی در داخل کشور و با کیفیتی نزدیک به رقیبان خارجی خود ساخته می‌شوند. به لحاظ ظاهر و ابعاد درب ضد سرقت، این نوع از درها ظاهری کاملا مشابه دربهای ترک دارند. البته درب ضد سرقت ایرانی هم وجود دارد که ظاهرشان شبیه درب‌های چینی است.


بسیاری از درب‌های ضد سرقت نیز کار مونتاژ شرکت‌های ترک را انجام می‌دهند. در ضد سرقت ایرانی با کیفیت‌های متفاوتی در بازار ارائه می‌شود که قیمت درب ضد سرقت ایرانی از قیمت درب ضد سرقت چینی، گران‌تر بوده و از قیمت درب ضد سرقت ترک ارزان‌تر است. در ضد سرقت ایرانی خدمات پس از فروش خوبی داشته و تنوع و طراحی بدنه آنها با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند.


مشخصات فنی

برای ساخت بدنه در ضدسرقت ایرانی از چوب راش و بلوط استفاده می‌شود و به همین دلیل هم بدنه آن محکم است.

در میان محصولات ایرانی در ضدسرقت فلزی بسیار کم به چشم می‌خورد.

درب ضدسرقت ایرانی دارای چهار لولا است که به راحتی رگلاژ می‌شود.

از دستگیره فلزی برخوردار بوده و می‌توانید بر روی آن چشمی نصب کنید.

قفل استفاده شده درب ایرانی ضد سرقت ۸ زبانه بوده و از دو سمت وارد چارچوب می‌شود.

برخی از شرکت‌های ایرانی امکان استفاده از پوشش PVC را برای این نوع از درب‌ها محیا کرده‌اند.

ابعاد درب ضد سرقت ایرانی به شکل ۲۱۰ در ۱۱۰ سانتی متر است و عمدتا تک لنگه هستند.

 



 


 

در همین رابطه بخوانید:


درهای ضد سرقت چه قدر به امنیت منزل کمک می کنند

 


درب ضد سرقت ایتالیایی

گران‌ قیمت‌ترین نوع درب ضدسرقت موجود در بازار ایران و در عین حال باکیفیت‌ترین، درب ضد سرقت ایتالیایی است که طراحی زیبا و خاصی دارد.


این نوع از درب‌ها، دارای محور مرکزی بوده و به صورت چرخش از وسط کار می‌کند و لولاهای مخفی دارند. درب ضدسرقت ایتالیایی عمدتا چوبی و دارای روکش پی وی سی هستند.


قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی با توجه به نوسانات نرخ ارز تعیین می‌شود و به عنوان یک گزینه لوکس در پروژه‌های تجاری و مسکونی لوکس کاربرد دارد.


مشخصات فنی

تعداد لولا در این درب‌ها به وزن در و شرایط آن وابسته است.

ابعاد درب ضد سرقت ایتالیایی با توجه به ابعاد و اندازه محل می‌تواند متغیر باشد.

بخش داخلی درب ضدسرقت ایتالیایی دارای یک یا دو عدد پوشش فولادی است.

 



 


 

در همین رابطه بخوانید:


از خانه پیش ساخته و قابلیت‌های آن چه چیزهایی می‌دانید؟

 


جمع بندی

امروزه درب ضدسرقت با توجه به امنیت بیشتری که برای اماکن مختلف ایجاد می‌کند، در مقایسه با دیگر درب‌ها در زمینه تجهیزات ساختمانی مورد استقبال قرار گرفته است.

این روزها بیشترین درهایی که در زمینه درب ضدسرقت به فروش می‌رسند، درب ضدسرقت کشورهای ترکیه و چین هستند که در سال‌های اخیر قطعات بسیاری از آنها به کشور وارد شده است.

عاملی که در ضدسرقت را به انواع مختلف دسته بندی می‌کند، کشور تولید کننده آن است.

در ضدسرقت ترک توسط کشور ترکیه وارد ایران می‌شود که دارای کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بالایی است.

در ضدسرقت چینی که اکنون در بازار ایران وجود دارد از جنس فلزی است که در آنها ورق فولادی وجود ندارد. البته این نوع از درب ضد سرقت در بازار ایران با کیفیت‌های متنوعی وجود دارد که گاهی اوقات قیمت درب ضد سرقت چینی از انواع ایرانی آن بیشتر است.

این روزها درب‌های ضد سرقت ایرانی در داخل کشور و با کیفیتی نزدیک به رقیبان خارجی خود ساخته می‌شوند. به لحاظ ظاهر و ابعاد درب ضد سرقت، این نوع از درها ظاهری کاملا مشابه دربهای ترک دارند.

قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی با توجه به نوسانات نرخ ارز تعیین می‌شود و به عنوان یک گزینه لوکس در پروژه‌های تجاری و مسکونی لوکس کاربرد دارد.

گران‌ قیمت‌ترین نوع درب ضدسرقت موجود در بازار ایران و در عین حال باکیفیت‌ترین، درب ضد سرقت ایتالیایی است که طراحی زیبا و خاصی دارد.

 .

درب در شهرستان شهریار درب ساختمان درب دو جداره درب فلزی کره برقی در شهریار 


درب و پنجره  upvc 
درب و‌پنجره دوجداره
درب و پنجره آهنی 
درب و پنجره آلومینیوم 
درب و پنجره دست دوم 
درب و پنجره آبایان 
درب و پنجره سازی 
درب و پنجره چوبی 
درب و پنجره سنتی 
درب و پنجره هافمن 
درب و پنجره وین تک 
درب و پنجره چوبی قدیمی 
درب و پنجره ترمال بریک

نجاری برادران ستاری
شعار-
نام مدیر-یوسف ستاری
طبقه بندی-مشاغل خدماتی-تولید انواع مصنوعات چوبی
ابزار و تجهیزات-رنده . سه کاره . کندگی . اره فلکه . اور فرز . دور کن .
کالا/خدمات-درب و پنجره چوبی . کابینت . کمد دیواری . پله گرد چوبی . تخت سنتی ‌ میز نهار خوری . سرویس نوزاد . سرویس خواب چوبی . مبل . رنگ کاری چوب
راه های ارتباطی

شماره تماس-09192045029
شماره ثابت-
تلگرام-
واتس اپ-09192045029
اینستاگرام-Honarkadechoob2021
سایت-
جیمیل-
روز و ساعت کاری
روزهای کاری-جمعه تعطیل باقی هفته فعال
شروع-8
استراحت بین روز-
ساعت پایان کار-20
ادرس
شهرستان شهریار–منطقه کهنز–نبش ۲۰ متری کهنز . روبه روی جایگاه گاز سی ان جی پلاک ۴۶۹

نجاری برادران ستاری
شعار-
نام مدیر-یوسف ستاری
طبقه بندی-مشاغل خدماتی-تولید انواع مصنوعات چوبی
ابزار و تجهیزات-رنده . سه کاره . کندگی . اره فلکه . اور فرز . دور کن .
کالا/خدمات-درب و پنجره چوبی . کابینت . کمد دیواری . پله گرد چوبی . تخت سنتی ‌ میز نهار خوری . سرویس نوزاد . سرویس خواب چوبی . مبل . رنگ کاری چوب
راه های ارتباطی

شماره تماس-09192045029
شماره ثابت-
تلگرام-
واتس اپ-09192045029
اینستاگرام-Honarkadechoob2021
سایت-
جیمیل-
روز و ساعت کاری
روزهای کاری-جمعه تعطیل باقی هفته فعال
شروع-8
استراحت بین روز-
ساعت پایان کار-20
ادرس
شهرستان شهریار–منطقه کهنز–نبش ۲۰ متری کهنز . روبه روی جایگاه گاز سی ان جی پلاک ۴۶۹

پیمایش به بالا